Aku pun telah menerima perubahanku untuk kebaikan hubungan kau dan aku. Kerana kau ku kenal erti bahagia Kerana kau ku kenal erti sayang Kerana kau ku mampu tersenyum.


Kata Kata Islami For Android Apk Download

Aku menyepi seorang diri terlantar di atas tilam kaku aku dijaga cucuku permintaan aku dipenuhi setiap kali walapun susah untuk aku balas budinya tapi apakan dayaku tahu ajalku hampir tiba.

Ak pasrahkan kerana aku tahu kau lebih. Jika dihatimu hanya ada dendam untuk menyakiti hati perempuan seperti aku padamkanlah ia kerana kelak ia akan membakar dirimu jua. Ku suka dirinya mungkin aku sayang namun apakah mungkin kau menjadi milikku kau pernah menjadi menjadi miliknya namun salahlah aku bila ku. Lepaskan dia terbang bebas mencari kehidupan dan kebahagiaan dia sendiri walaupun bukan bersama kita.

Biar kita lebih menghargai. Namun setelah berjalan cukup lama kurasa kita menjadi timpang seolah tak lagi menemukan keselarasan dalam hubungan. Atau kerana kau telah terjebak ke dalam jurang cinta nafsu sehingga kau tak mampu menolakku walaupun kau tahu semua ucapanku.

Hanya karena kamu melihat aku yang datang mencintaimu dengan sebegitunya dengan cinta yang tidak biasa itu tidak lantas bagimu untuk melihatku menjadi rendah. Aku ditunjukkan dengan satu persatu. Cinta Kenapa kau hadir di saat-saat aku tidak memerlukanmu Kenapa kau hilang ketika aku memerlukanmu Kau hadir tanpa ku duga Kau.

Kekecewaan ini biasanya terjadi pada siapapun orang yang tengah menaruh harapan pada sesuatu dan hasilnya tidak sesuai. Pada awal perkenalan kau dan aku saling memerlukan Aku temanmudan kau sahabatku Aku sudah bahagia dengan hubungan itu Tapi aku tidak pasti Entah sejak bila kau lepaskan aku Kau buang segala ikatan yang terjalin Kau mempersoalkan kejujuran aku Kau bertanyakan soalan yang kau sudah tahu jawapanya Kau telah meleraikan. Tapi tak sehebat yang ini.

Kutahu kau mencintaiku saat kulihat binar matamu bersinar saat menatapku teduh dan hangat. Ku tak percaya kau ada disini menemaniku di saat dia pergi sungguh bahagia kau ada disini menghapus semua sakit yang kurasa mungkinkah kau merasakan semua yang ku pasrahkan kenanglah kasih. Tak pernah terpikir ini bisa terjadi.

Hilang semua kisah cinta dalam hatiku. Rumah tangga mana yang tak diuji. Kata Kata kecewa adalah suatu hal yang wajar bahkan kekecewaan yang biasanya hadir dalam kehidupan ini bisa dibilang akan datang silih berganti.

Aku tak nak tengok muka kau lagi faham jerit suara Encik Adham ke arah Umairah yang lengkap berpakaian pengantin di hadapannya. Tahu kau mengapa aku sayangi kau lebih dari siapa pun. Mudahnya kita berbicara segalanya milik Allah tetapi dalam sedar atau tidak cukup payah untuk kita sendiri faham apa yang kita katakan.

Tapi semuanya berubah sekelip mata bila kau tahu orang yang buang kau yang hantar kau jauh jauh yang malu dengan salah yang kau dah buat pun melakukan hal yang sama dan lebih teruk lagi. Cintaku padamu tlah setinggi langit. Biar ku bawa sendiri.

Aku menjadi keliru dan tidak menentu. Aku terasa pilu saat kau berlalu. Aku mengerti bagaimana sakitnya hati dan perasaanmu ketika ku jelaskan bahwa aku tak sedikitpun berharap hubungan kita berubah lebih dari sekedar teman.

Aku Pasrah Andai Itu Kesudahannya. Aku suka kau dan kau suka aku terus nikahtidak begitu. Sedarkah kau bahawa luka yang engkau tinggalkan terlalu dalam dan amat sukar untuk aku membalutnya kembali.

Bukan aku tidak tahu ketika kau mempermainkanku. Bukan aku minta dijadikan serba kekuranganaku jua bersyukurak masih sempurna kejadian berbanding insan yang lebih di uji olehNyadan ak tahu segala ciptaan dariNya ada kelebihan yang ak masih teraba2 keindahannya. Bila lebih banyak kesakitan dan kesedihan yang dia rasa berbanding kebahagiaan tak salah kalau kita lepaskan dia pergi.

Tidak ada yang salah memang jika aku harus berjuang keras untuk ini. Permainan dua insan yang belum halal saling menanti dalam ketidakpastian karena katanya cinta katanya sayang katanya dan katanya lagi dengan berbagai alasan jadi nekat untuk tetap berjalan di lorong yang nggak pernah tahu dimana dan kapan sampai ujungnya. Pernikahan itu bukan sekadar suka-suka atau kerana ikut mengikut bukan juga kerana hanya kerana tidak mahu terjebak dengan zina bahkan pernikahan itu lebih besar dari itu.

Sejujurnya tak perlu kau jelaskan sepanjang itu karena aku juga tahu ini adalah masalah hati yang jika kita di tanya kita pun tak akan mampu menjawabnya dengan jelas. Sekali lagi perlu diingat character. Ujian itu rencah kehidupan.

Masih hati persoalkan kenapa pilih aku ya Allah untuk ujian ini aku nak mati ya Allah ak tak nak lalui ujian ni. Jangan Takut Lepaskan Dia Pergi Ikhlaskan Perpisahan Itu. Aku pasrahkan cintaku untukmu pada Yang Kuasa meski dengan tangis kau ku lepaskan hanya demi kebahagiaanmu.

Jika jawapannya adalah kerana Allah inshaAllah rasa tanggungjawab dalam diri itu akan menserasikan kita. Bukan kerana suka-suka boleh bernikah. Aku pasrahkan pemergianmu kerana kau lebih disayangi.

Tak perlu menunggu ucapan cinta darimu perhatian mu dan senyummu sudah cukup membuat ku tau kau mencintaiku. Jika aku seorang lelaki sejati yang mencintaimu kerana Allah aku tidak akan berani menyentuhmu bahkan hatimu sekalipun. Aku tahu aku harus berusaha untuk selalu melakukan apa saja demi kebahagiaanmu.

Aku tak tahu adakah aku mampu untuk menyembuhkan luka yang amat dalam itu. Setiap lelaki tanpa disuruh pun akan memiliki naluri yang ilmiah untuk melindungi wanitanya. Izinkan izzah ketenangan singgah di sanubari agar ada saat aku rasa lebih tenang dalam langkah inimudah-mudahan.

Kadang kala aku tewas untuk bertarung kerana aku tidak mampu menetang arus aku akur mengikut arus namun bila aku rasa ada peluang untuk aku bangun aku pantas bangun dan hanyut kembali. Aku tidak memiliki hak untuk memarahimu meski kau telah mempermainkanku. Namun kau tak merasakan.

900 Kata kata kecewa sedih Untuk Pacar Sahabat Mantan Seseorang dan lain. Nukilan dari rona roni kehidupanque. Aku tak kuat ya Allah.

Aku hanya diam karena aku percaya bahwa suatu saat nanti akan ada balasan untuk dia yang selalu mempermainkan perasaanku. Perkara Terbaik Untuk Mencapai Kebahagiaan. Lalu membuatmu dengan sombongnya membanggakan diri merasa bisa mendapatkan lebih dari diriku dan lebih dari cintaku.

Hilang arah dan tidak tahu apa yang aku cari. Selama 12 tahun macam macam aku lalui. Sebab orang lain kahwin jadi saya pun kena kahwin.

Tanya pula pada diri sendiri nak kahwin kerana apa. Hanya saja aku lebih memilih diam dari pada membalas perbuatanmu atau memarahimu. Saat aku berniat untuk kembali ke pelukanmu aku berharap kita akan menjalani hari penuh warna serta berbagai bahagia bersama.

Engkau lebih tahu lebih arif atas segala apa yang terjadi. Kau selalu merajuk bahwa aku selalu harus menjadi seperti yang kau inginkan. Aku terasa mati ditinggal kekasih.

Papa jangan buat Mairah macam ni Mairah minta maaf tapi tolong jangan buang Mairah dalam hidup papa Umairah sudah merayu sambil melutut di kaki papanya. Suaramu takkan padam ditelan angin akan abadi sampai jauh jauh di kemudian hari -. Hambarlah hidup bila asyik manis saja.

Timbul pula soalan kalau tak mengenali macam mana nak tahu serasi ke tak. Namun aku masih bersyukur sebab masih lagi utuh untuk berjuang. Cinta Kerana kau juga aku kenal erti derita Kerana kau juga aku kenal erti benci Kerana kau ku mampu menangis.

Sesekali Allah lakarkan dalam kehidupan ada hitamnya ada putihnya. Dan kamu tahu bagian ini lah yang paling disukai syetan. Sayangku padamu kan ku ingat slalu.


Zahira Season 1 Reupload Screenshot Twice A Day Page 2 Wattpad