Kadang-kadang fikiran ku sentiasa melayang dan berfikir. Salah satu fakta yang ramai orang dah tahu tentang perniagaan besar adalah kebanyakan perniagaan besar yang ada.


Apa Itu Wafaq Saidila Lifestyle

Ngaku je lahh p.

Salah aku kerana tak tahu nak luahkan perasaan ini. Ya aku pernah membenci sikap mereka. Satu hari terjumpa tin-tin kosong kat belakang kereta. Soal kena reject tu tolak tepi dulu yang penting apa yang terbuku hati dalam hati kau tu dah diluahkan.

Sehingga ke hari ini cinta yang lahir dari hati aku ini tak pernah padamentahlah aku sendiri pun tak tahukenapa aku terlalu sayangkan diawalaupun dah berulang kali dia cakap yang dia tak boleh nak cintakan aku balikdia tak mahu bersama aku. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Samada tindakan ku memilih aliran sains tulen itu betul atau salah.

Hurm aku tak tahu adakah aku mampu untuk hidup dengan mereka. Tapi aku tetap tak sedap hati hingga lah ke hari ini. Aku tahu aku yg salah kerana telah memberi amaran kpd mu supaya jgn menyimpan apa-apa perasaan padaku dan sekarangaku pulak yg jatuh hati padamu.

Gaji suami selau tak cukup tapi pelik dia tak pernah menghampakan aku bila mengidam. Saya dan suami berkenalan dari zaman sekolah lagi sekarang dah 10 thun. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.

Para pembaca akan buka mata tentang dunia dan manusia yang penuh topeng. Itu aku tahu tak payah kau salak kat telinga aku berulang. Kalau lah aku sabar sikit je lagi malam tu tentu semua ni tak perlu terjadi.

Saya tak tahu lah nak cerita kat siapa. Sebenarnya nak luahkan pada adik adik tapi risau mereka tak dapat nak terima. Tapi saya rasa dah tak tahan lagi.

Aku terima ketentuan Allah. Zatty nak mintak maaf dekat farah dyanasoryy babe aku tak pernah tahu perasaan kau slama nisoryy babe sory sesangataku tahu kau stalk blog aku kan. Aku menulis nak luahkan perasaan sedih aku hilang persahabatan.

Masa ni aku rasa malunya aku. SALAH KE LUAHKAN PERASAAN KAT FACEBOOK. Aku boleh terus jadi beruk yang menyorok dan melarikan diri agar syurga aku tidak terluka demikian rupa.

Di saat aku menaip iniingin aku beritahu bahawasanya SHU sudah aku padam dari dalam hatisemua kerana silap aku yang terburu buru sampai bapak dia sendiri membenci akuaku tak tahu apa salah akuapa silap akuapa dosa akumungkin bapaknya sendiri risau SHU menjadi mangsa ibarat ramai anak gadis lain yang sudah kehilangan kegadisan diri di. Jika anda usahawan atau berminat nak jadi usahawan anda boleh sertai Kelab Usahawan Hidup Ringkas yang ditubuhkan dalam Group FacebookSila klik link di bawah untuk memohon jadi ahli Kelab. Mungkin salah aku kerana melayan perasaan sendiri.

Aku menulis ni nak bagitahu lelaki kena faham perempuan takkan pernah kesiankan kesusahan hidup lelaki. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Kelab Usahawan Hidupringkas di FB.

Sampai lah aku tingkatan 3 dan dia dah masuk di UPM. Luah je perasaan tu sebab nak tak nak memang kena luahkan jugak. Huh Baru aku tahu yang dulu dia luahkan perasaan tu dia dah tak ingat pun.

Aku sayangkan dia ikhlas dari hati aku bukan hanya kerana budi dia pada aku. Aku masih berterima kasih sebab dia pernah muncul dalam hidup aku. Dalam hati aku aku tahu perasaan yang aku ada tu salah sebab itu aku nk jumpa kaunselor sebab aku tak tau cara.

Tapi ada juga sikit rasa lega apa yang aku simpan dapat jua aku luah walaupun cara luah aku salah. Suami anda melakukan tindakan yang betul apabila memarahi anda dalam setiap halIni kerana dia ingin mendidik isterinya sebagai seorang suamiJika kemarahan itu bukan milik andamungkin apa yang anda dapat dari kemarahan. Aku tak tahu apa nak buat.

Foto sekadar hiasan. Dia cakap dia dah lupa. Tak pernah lagi aku dengar orang luahkan perasaan lepastu tak sampai 10 tahun dia dah lupa.

Assalamuakaikum terima kasih kepada admin jika confession saya ni di publish. Hye asalamualaikum selamat pagimorning uawlsslama juga tak new entry kan. Aku tak nak luahkan rasa sayang ini pada dia sebab aku takut nanti hubungan dia dan kekasih dia rosak disebabkan aku.

Diriku sendiri sedar akan perubahan yang berlaku. Mungkin dia cuma rasa aku terima dia kerana budi dia pada aku. Sekurang kurangnya jika confession ini disiarkan.

Sama ada aku rasa seronok ataupun rasa kurang senang. Moga diringankan bebanan aku tak banyak sikit pon tak apa. Soryy babeaku bukan tak nak kawan dgn kau mcm dulu lagi but aku tak sngka jeim.

Zara tak reti nak luahkan ibuZara tak tahuZara nak peluk ibu kuat-kuat Ah aku yang ego sebenarnyaAku tak tahu macam manaTolonglah aku Pernah secara spontan air mata ku mengalir ketika aku dengar lagu Keluarga Bahagia yang berkumandang di sekolah dimainkan ketika kelasAku cuba tahan air mata. Aku sudah lama mengubah persepsi itu akan tetapi sikap mereka tetap sama. Kerana subjek-subjek utama dalam sains tulen itu agak sukar.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Kalau tak bagitahu macam mana dia nak tahu. Soryy guys.

Jgn risau kerana perasaan ini takkan ku luahkan pada dirimu. Kadang kala aku rasa seperti tak sabar untuk menunggu isteriku melahirkan anak untuk aku kerana itu adalah zuriah aku yg akan membawa nama ku utk meneruskan perjalanan di dunia ini. Aku ok saja nak bayarkan atau 5050 tapi engkau sebagai lelaki kan Oh lupa songsang.

Aku tak tahu nak cakap apa dah perasaan aku masa tu. Yang pasti dimonopoli perasaan sedih yang aku taktahu nak luahkan di mana. Kalau dah suka jangan disimpan dalam hati.

Ada sorang adik yang amat aku percayakan. Nazirah pulak dah tak tanya lagi pasal F. Ko memang lelaki tak gunamasa nak akubukan main manis ayat ko.

Kata2 ibu dia buat aku lemah xdpt tolak dan rela jd pak sanggup. Aku tak pasti sama ada itu adalah jawapan yang sepatutnya kaunselor berikan tapi pada waktu itu aku marah. Maka aku pilih medium ini.

Dan tujuan aku datang kesini adalah untuk meminta tolong. Walaupun bayi tu bukan dr benih aku tetapi aku anggap mcm anak aku sendiri. Aku tak nak mengkhianati kepercayaan mu padaku sebagai seorang sahabat.

Yelah dugaan yang datang tu adalah untuk menguji kesabaran kita teguh tahap apa. Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sebenarnya saya tak tahu patut atau tak saya luahkan sebab saya takut benda ni remeh. Hehehe agak busy. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Hilang rasa nak meluah. Ya aku cukup faham itutapi cinta itu kan terlalu anehsangat anehaku disakitiaku dikhianatiaku dilukainamun. Kadang rasa nak nangis sebab sikap aku sendiri yang terlalu mudah terasa hati.

Pada mereka itu salah lelaki sebab lelaki tu sendiri yang lemah. Hati aku betul betul hancur. Aku tak kisah walau Lutfi kerja apa sekali pun sebab aku tahu dia mampu jaga aku.

Aku masih serba salah. Namun aku tak mampu untuk mengelakkan nya. Aku tak minta nak ada rasa macam ini.

Sebab semakin hari sayang ini makin bertambah untuk dia. Maksudnya masa tu dia tak serius laa kan. Makin lama simpan dalam hati makin membengkak perasaan tu.

Aku menaip ni dengan perasaan bercampur baur. Aku tak tahu nak cerita dekat siapa dan aku pun tak tahu perasaan aku yang sebenarnya dengan hobi isteri aku ni. Aku tak nak tahu kisah dia sebelum kahwin.

Malam ni tak macam malam-malam biasaAku asyik salah timing je nak bermanja-manja and luahkan perasaanMula-mula mak sakitlpas tu dia dah mengantuk pulaIshhhmalunyatak tahu nak letak muka kat mana dahNasib baik mesej je. Tapi untuk kali ini demi Tuhan yang satu Allah swt aku tak mampu tahan diri daripada menangis untuk kali ke berapa aku sendiri pon tak pasti. Bila di tanyajawapan dia buat aku sebak.

Lepas setahun kahwinaku disahkan mengandung dan mengalami alahan teruk. Aku nak luahkan perasaan hati aku yang teramat dalam. Akan aku cuba sedaya upaya untuk menjaga mereka berdua sepanjang perjalanan yg.

Lepas tu kita orang ok je. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.


Hati Yang Tersakiti Iium Confessions