Perasaan aku ketika itu sangat gembira. Aku kesian dengan diri aku.


Terima Kasih Atas Pengorbanan Awak Cinta Suami Isteri Facebook

Terima kasih jika cerita ni dapat disiarkan untuk bacaan umum kerana aku sendiri tidak tahu kemana lagi untuk aku luahkan segala yang tersimpan di hati ini.

Terima kasih kerana menjadikan aku seorang isteri. Suami senang menumpang senang ku yang aku gigih cari sendiri kerana tempat bergantung semenjak kecil. Pernah bertanya kepada Rasulullah mengenai hak siapakah yang lebih utama diberikan oleh seorang isteri. Terima kasih kepada ahli keluargaku kerana menjaga aku tanpa penat dan lelah.

Peringatan buat para isteri 11 years ago Kekasih. Aku beri segalanya yang aku mampu untuk membahagiakan perkahwinan ini tapi tiada ucapan terima kasih penghargaan apatah lagi. Belajar dan fahamilah tanggungjawab masing-masing dan tanggungjawab bersama untuk menjadikan rumahtangga lebih harmoni.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Hai manusiasesungguhnya kami telah menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang wanitadan menjadikan kamu. 5 Takutkan Allah Dan Bertaqwa.

Semoga ayahanda diberikan lebih banyak tahun di Bumi ini dan memberi ayah banyak masa untuk memenuhi semua impian ayah. Bukan tidak mahu berdepan tapi lagi elok saya tidak memanjangkan lagi masalah ini Saya telah berkenalan dengan seorang lelaki hampir. Terima Kasih kerana menjadikan aku ratu dalam hidupmu.

Terima kasih kerana sudi menjadikan aku isterimu. Kepada warga facebook dan juga admin sendiri terima kasih kerana menyiarkan dan membaca luahan. Patuh terhadap suruhan suami selagi bukan perkara maksiat dan sentiasa suka melayan suami zahir dan batin.

Isteri yang taat juga mendorong bertambhanya rezeki kepada suami dan keluarganya kerana rumahtangga yang aman dan damai menjadikan setiap proses hidup berjalan lancar dan bahagia. Dan kalau kau kata aku berkahwin kerana ikut perasaan ya. Sekadar ucapan terima kasih dari seorang isteri ketika menerima pemberian sangat bermakna dan membekas di.

Dan sentiasalah mengucapkan terima kasih. Terima kasih kerana telah meluangkan masa membaca artikel ini. Terima kasih kepada anakku kerana menjadikan aku seorang ibu yang bahagia pada hari ini.

Sayang terima kasih kerana menerima diri ini dari dulu hingga kini. Maaf jika panjang kerana aku tidak mahir untuk memendekkan cerita. Lelaki kadang-kadang suka dipuji.

The post PILU SEORANG ISTERITerima Kasih Kerana Hadiahkan Aku Suami Terbaik Untuk 3 Minggu ini. Selamat ulang tahun untuk anak yang ku sayang. Kepada Mohd Fahami Ghazali dengan sekali lafaz dan nikahkan oleh ayahanda kandung ku sendiri aku sah menjadi milikmu untuk selamanya insyaAllah.

Apabila ditanya mengenai hak siapakah yang lebih utama diberikan oleh. Mata memandang langit bagaikan tembus terus ke angkasa. Isteri Aku Kalis Cinta IAKC adalah penghargaan kepada semua yang menyokong penulisan Mawar Kamila selama ini.

Wajib kepada seorang isteri untuk mentaati suaminya kerana syurga bagi setiap isteri adalah pada suaminya. Jangan lupa hargai setiap barang pemberiannya meskipun tidak seberapa nilainya. Aku bahagia kerana adanya insan baik.

Maafkan aku andai kehendak ayahku untuk menjadikan dirimu menantunya telah membataskan hak keinginanmu untuk melalui zaman bujangmu lebih lama dan memaksa dirimu menerima diriku. Gambar diatas adalah untuk ilustrasi sahaja. Berkahwin kerana cinta dan kasih sayang.

Antara tanggungjawab isteri adalah. Terima Kasih terima kasih kepada si dia yang kini bergelar suami kepada aku. Anonymous July 1 2009 at 900 AM.

Terima kasih teman atas doa keprihatinan sokongan dan kata-kata semangatmu. Menjaga kehormatan diri terutama apabila suami tiada di rumah. Kenapa kifarah ini sehingga aku pun terbabit sama.

Sayang terima kasih kerana menjadikan aku seorang yang bergelar IBU kepada anak-anak mu. ISTERI AKU KALIS CINTA 1. Bukankah orang lain juga berkahwin kerana rasa yang sama.

Saya harap hari istimewa ayah dipenuhi dengan banyak keseronokan kebahagiaan dan kebaikan. Saya serba salah nak cerita kan perkara ni Tapi saya harap confession ini sampai kepada empunya badan. Gambar sekitar Majlis Pengkebumian Arwah.

Ambil contoh dimana isteri anda masakkan makanan yang sedap mengemas rumah dan pelbagai lagi. Aku lebih percayakan nasihat abah aku dari nasihat orang luarterima kasih abahterima kasih yang tidak terhingga atas nasihat abah. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 6 tahun dan anak tiri lelaki berumur 11 tahun.

Maafkan aku duhai isteri andai aku telah menolak hak hatimu untuk bersuara sebelum pernikahan kita. Ia mungkin bukan naskah yang sempurna namun ia adalah tanda sokongan anda yang menjadi nadi kepada penulisan Mawar Kamila. Misalnya tidak membenarkan lelaki yang bukan mahram atau yang dibenci suami masuk ke dalam rumah.

Terima kasih kerana menjadikan saya seorang anak yang bangga. Dari isteri tercinta fid2009 Posted by EdaKahar at 217 AM. Kepada Anda Ucapan ribuan terima kasih kerana mengunjungi laman Blog ini.

- Cikgu Zue -. Satu hari aku berjumpa dengan bekas kekasih isteri aku dan dia ceritakan segalanya. Terima kasih kepada keluarga mertuaku kerana menerima baik kehadiran aku sebagai ahli keluarga.

Mungkin ini adalah kifarah untuk isteri kerana melakukan d0sa dahulu. APAKAH YANG DIMAHUKAN SEORANG LELAKI DARI SEORANG ISTERI YANG DINIKAHINYAaku teliti mendengar nasihat ayah akuaku tau. Memberi keutamaan hak suami kerana bagi seorang isteri tidak ada hak yang lebih utama kepadanya selain hak suami.

Ini kerana umat Islam Arab memerintah Sepanyol selama 800 tahun semasa Zaman Pertengahan dan menjadikan Semenanjung Iberia sebagai salah satu tamadun paling maju pada ketika itu. Terima kasih kerana sudi menyiarkan confession saya Mohon nasihat dan sokongan dari para pembaca. Kerana pahit itu bukan hanya derita dan sengsara.

Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Sekian sahaja perkongsian kali ini berkenaan tanggungjawab isteri terhadap suami anak dan mertua. Aku berkahwin kerana aku punyai perasaan untuk menjadi seorang isteri yang dipimpin seorang suami.

Ambil contoh dimana isteri anda masakkan makanan yang sedap mengemas rumah dan pelbagai lagi. Semoga isteri dan keluarga Allahyarham tabah menerima dugaan ini. Terima kasih kepada suami kerana sudi hadir dan berkongsi hidup denganku.

Kepada Anda Ucapan ribuan terima kasih kerana mengunjungi laman Blog ini. Terima kasih Allah kerana menjadikan aku seorang pendidik. Dia adalah seorang Muslim kelahiran Puerto Rico yang memeluk Islam dan merupakan seorang peguam untuk bahagian Florida Selatan Majlis Hubungan Amerika-Islam.

Ucapkan terima kasih setiap pemberian suami. Pahit itu penawar dan penyembuh. Aku tidaklah semulia Khadijah.

Dan sentiasalah mengucapkan terima kasih. Aku kesian dengan diri aku. Hai manusiasesungguhnya kami telah menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang wanitadan menjadikan kamu.


Terima Kasih Kerana Meninggalkanku Ifathi