Hari ini sedikit gempar industri hiburan di MalaysiaOleh kerana pelakon popular Uqasha Senrose dikatakan ditangkap membawa dadah ketika terlanggar kereta milik orang lain. Tak yah lah nak minat lebih-lebih artis Malaysia nie.


Macam Mana Ada Dadah Dalam Beg Ditahan Selepas Polis Temui 53 Pil Eramin 5 Netizen Serang Instagram Uqasha Senrose Gempak

Salah seorang daripada adik beliau juga seorang pelakon iaitu Nelydia Senrose dan bekas juara Dewi Remaja 20142015 iaitu Raysha Rizrose.

Uqasha senrose di tangkap kerana pil. Netizen bertanya akan kesahihan foto yang tersebar di balai polis sejak awal malam tadi di mana memperlihatkan seorang wanita yang didakwa pelakon itu. Bukan kerana fesyen yang digayakannya akan tetapi kerana gambar tersebut kelihatan seperti disunting untuk kelihatan lebih kurus dan jelas kelihatan beberapa suntingan yang seperti tidak kena. Pelakon wanita popular Uqasha Senrose ditahan selepas polis menemui 53 pil eramin 5 di dalam beg tangan miliknya pada Ahad.

22 Apr Pelakon jelita Uqasha Senrose yang hangat diperkatakan baru-baru ini akibat hubungan percintaanya bersama aktor Pekin Ibrahim yang dikatakan goyah kini diheret dengan isu panas apabila dikatakan tidak mengenakan coli ketika menghadiri satu majlis pelancaran di ibu kota. Lebih mengejutkan Uqasha dikatakan dalam keadaan khayal di tempat penumpang tengah hari tadi. Walaupun ditahan polis kerana memandu dalam keadaan khayal berhubung penemuan dadah dalam beg tangannya ternyata pelakon Uqasha Senrose tak bersalah.

Pelakon wanita kantoi dadah. Sumber berkata dadah itu ditemui selepas pelakon berusia 26 tahun itu dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur selepas terbabit dalam. Bapa saudara kepada uqasha senrose timbalan menteri.

Selebriti seksi Uqasha Senrose dikatakan dalam keadaan lalok pil kuda ketika dia dikatakan merempuh sebuah kereta lain ketika memandu Land Rover miliknya dalam kejadian di Taman Tun Dr Ismail beberapa hari lepas. Raysha yang memiliki tubuh tinggi lampai berwajah molek dan berbakat maka laluannya di lorong seni semakin bersinarTidak sekali-kali dia menumpang populariti kakak-kakaknya iaitu Uqasha Senrose dan Nelydia Senrose. Yang lain tu semue wat malu mak bapak je.

Sebab tu lah Mak Bedah nak bitau kat korang-korang die hard artis-artis nie. Papar berkaitan - pada 752018 - jumlah. Susulan lambakan pertanyaan netizen di akaun Instagram peribadinya aktres Uqasha Senrose nekad menutup ruangan komen laman sosial itu dalam lingkungan jam 11 malam tadi.

Uqasha Senrose Ditahan Bersama 53 Pil Dadah. Aktres Uqasha Senrose menarik perhatian ramai sewaktu kemunculan di acara Anugerah Skrin 2017 ASK 2017 Jumaat lalu. Siapa tidak kenal dengan pasangan adik-beradik popular dalam industri hiburan aktres Uqasha Senrose dan Nelydia Senrose.

Beliau merupakan anak kedua daripada 7 adik-beradik. Pelakon Uqasha Senrose ditahan polis bagi membantu siasatan berhubung penemuan dadah selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Burhanuddin Helmi Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur. Uqasha Senrose Ditahan Polis Bersama 53 Biji Pil Eramin 5.

Uqasha ditahan selepas terbabit dengan kemalangan yang berlaku di Taman Tun Dr Ismail. Apabila tiba di balai polis polis memeriksa beg tangan Uqasha dan menemui 6 keping pembalut aluminium berwarna merah yang mengandungi 53 biji pil eramin 5. Uqasha Senrose Ditangkap Membawa Dadah Ketika Memandu.

Selepas mengambil skrip bagi scene berikutnya dia pun mengucapkan selamat jalan kepada rakan2 krew mengambil bag dan terus berjalan menuju je tempat letak kereta bawah tanah di bangunan dimana shooting diadakanOwg xbiasa park kat situdn. Menurut sumber dadah terbabit ditemui selepas Uqasha dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan. Mohon Perdana Menteri Malaysia YAB Datuk Seri Ismail Sabri dan Majlis Keselamatan Negeri MKN beri peluang kepada kami anak seni untuk bekerja semula di Fasa 1 memandangkan banyak sektor sudah di buka semula di Fasa 1.

SEORANG pelakon wanita popular ditahan selepas polis menemui enam aluminium foil mengandungi 53 pil eramin 5 di dalam beg tangan miliknya hari ini. Uqasha bakal didakwa mengikut Seksyen 12 2 Akta Dadah Berbahaya 1952 kerana memiliki dadah dan jika disabitkan bersalah dia akan didenda sebanyak RM100 ribu dan penjara maksima 5 tahun. Bagi contoh yang baik pade masyarakat berape kerat je lah.

Selesai penggambaran filem terbaru artis terkenal uqasha senrose bersiap2 dan berkemas untuk pulang. Uqasha yang berusia 25 tahun meled4k dengan beberapa drama popular antaranya Tundukkan Playb0y Itu Kerana Anisa Sebenarnya Saya Isteri Dia dan Hero Seorang Cinderella. Tetapi saya pakai tudung untuk keselesaan diri.

Mungkin ramai tidak kenal adik Uqasha Senrose dan Nelydia Senrose yang kian meningkat popular melalui Dewi Remaja 2015. Bengap punye Nabil. Saya pakai tudung bukan kerana orang lain.

Bagaimanapun beberapa jam kemudian dia. Jika benar Uqasha mengaku tidak kisah dengan berat badannya pelik juga jika beliau sunting untuk kelihatan kurus. Tags Nabil Raja Lawak Uqasha Senrose.

May 6 2018 admin Hiburan. Bukan sahaja penampilannya yang dikatakan seksi malah perubahan bentuk badannya turut menjadi perbualan sensasi di laman sosial. Uqasha Senrose Bintang Hero Seorang Cinderella ini ditahan selepas polis menemui enam aluminium foil mengandungi 53 pil eramin 5 di dalam beg tangan miliknya Ahad lalu.

Ismail di sini kelmarin. Menurut cakap-cakap makcik bawang di forum Uqasha sebelum ini pernah melanggar kenderaan mangsa berbeza namun diselesaikan secara peribadi. Uqasha atau Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen 23 menyifatkan kritikan oleh netizen di laman sosialnya itu sekadar komen buruk yang tidak perlu diambil perhatian dan dia akan lebih bersikap tidak mempedulikan komen-komen berkenaan.

Ketika di bawa ke balai rupanya ada barang dalam tas tangan miliknya sehingga ditahan oleh pihak polis. Uqasha Senrose dilahirkan pada Isnin 6 Julai 1992 Masihi bersamaan 5 Muharram 1413 Hijrah di Kota Bahru Kelantan. Melalui mesej yang kami terima seorang pemandu telah.

Sewaktu kejadian itu Uqasha dikatakan berada di dalam keadaan khayal sehingga melanggar sebuah kereta. Pelakon Uqasha Senrose ditahan polis bagi membantu siasatan berhubung penemuan 53 biji pil eramin 5 bernilai RM660 dalam beg tangan Chanel miliknya selepas selebriti itu terlibat dalam kemalangan di Jalan Burhanuddin Helmi Taman Tun Dr. Ujian air kencing yang dijalankan mendapati ia negatif dadah dan Uqasha kemudian dilepaskan selepas keterangannya direkodkan.

Bentuk Badan Terkini Uqasha Senrose Tarik Perhatian. Pelakon Uqasha Senrose ditahan polis bagi membantu siasatan berhubung penemuan dadah selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Burhanuddin Helmi Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur Uqasha ditahan bersama 53 biji pil eramin 5 bernilai RM660 da. Uqasha ditahan bersama 53 biji pil eramin 5 bernilai RM660 dalam beg tangan jenama Chanel milik pelakon wanita itu.

Timbul desas-desus yang mendakwa pasangan Gambar Uqasha Senrose dan Gambar Pekin Ibrahim telah putus cintaSemua ini gara-gara sebuah gambar yang mengandungi qoutes yang bertajuk Letting Him Go yang dimuat naik di laman Instagram milik Uqasha dan status yang dimuatnaik di laman Twitter Uqasha yang berbunyi Mental Breakdown. Memetik sumber dadah berkenaan ditemui selepas pelakon itu dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail selepas terbabit dalam satu kemalangan jalan raya. MH terkejut apabila menerima satu kiriman mesej dari rakan terdekat kami apabila memberitahu kakak kepada Nelydia Senrose Uqasha Senrose telah ditahan oleh pihak polis.


Ujian Urin Negatif Uqasha Dilepaskan