Aku sangat bersukacita dalam Tuhan bahwa akhirnya pikiranmu dan perasaanmu bertumbuh kembali untuk aku. Dia juga menyatakan apa yang perlu kita fikirkan dan lakukan agar dapat menerima bantuan daripada Tuhan kedamaianFilipi 48 9.


Filipi 4 10 14 Dalam Hidupku Yang Bersatu Dengan Tuhan Aku Bersukacita Kerana Setelah Sedemikian Lama Sekali Lagi Kamu Berpeluang Mengambil Berat Terhadap Diriku Aku Tidak Bermaksud Bahawa Kamu Sudah Melupakan Ak Alkitab

Filipi 410 TB TB.

Filipi 4 10 aku bersukacita kerana. Sekali lagi aku berkata. 10 Paulus Bersyukur kepada Orang Kristen di Filipi Aku sangat bersukacita dalam Tuhan sebab kamu memperhatikan keadaanku. Aku sangat bersukacita bahwa aku mendapati bahwa separuh dari anak-anakmu hidup dalam kebenaran 2Yoh.

Memang selalu ada perhatianmu tetapi tidak ada kesempatan bagimu. Perpaduan sukacita fikiran yang wajar. Aku akan mempunyai sebab untuk bersukacita kerana aku tahu bahawa aku tidak berlari atau bekerja keras dengan sia-sia.

10 Tetapi aku amat bersukacita dalam Tuhan kerana akhirnya sekarang prihatinmu terhadapku telah semarak semula. Dengan demikian aku dapat bersukacita pada hari al-Masih kerana hidup dan usahaku tidak sia-sia. 411 Kukatakan ini bukanlah karena kekurangan sebab aku telah belajar mencukupkan diri 1 x dalam segala keadaan.

4 Bersukacitalah dalam Tuhan selalu. 18 Demikian jugalah kamu harus bahagia dan bersukacita bersamaku. Anda boleh menyelidiki bahan bacaan yang diterbitkan oleh Saksi-Saksi Yehuwa dalam pelbagai bahasa.

W Memang selalu ada perhatianmu tetapi tidak ada kesempatan bagimu. 11 Kukatakan ini bukanlah karena kekurangan. Dia juga berterima kasih atas kemurahan hati mereka yang membuatnya bersukacita.

Sebenarnya dahulu pun kamu sudah mengambil berat terhadapku tetapi tidak ada kesempatan bagimu. 17 Walaupun sekiranya aku dicurahkan seperti minuman yang dipersembahkan sebagai korban dan khidmat imanmu aku berbahagia dan bersukacita bersama kamu semua. 2Korintus 610 - sebagai orang berdukacita namun senantiasa bersukacita.

Aku tidak bermaksud bahawa kamu sudah melupakan aku tetapi kamu tidak berpeluang untuk menunjukkan bahawa kamu mengambil berat terhadap diriku. Sebenarnya aku akan terus bersukacita 19 kerana aku tahu bahawa melalui doa kamu yang sungguh-sungguh dan melalui sokongan daripada kuasa suci Tuhan yang juga diberikan kepada Yesus Kristus hal ini akhirnya akan membawa penyelamatan kepadaku. Dan aku bersukacita kerana hal itu.

Tidak kikir atau keperluan. Filipi 44 10 18 Dia menunjukkan bahawa dengan berdoa kita dapat menerima kesejahteraan daripada Tuhan. Laman ini ialah laman web Saksi-Saksi Yehuwa yang sah.

2 Aku menggesa Euodia dan Sintikhe agar berkhidmat. Surat kepada Sidang di Filipi. Memang selalu ada perhatianmu tetapi tidak ada kesempatan bagimu.

Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang mengambil berat terhadap diriku. 3 Ia mengasihi mereka dan bersukacita di dalam mereka. W Memang selalu ada perhatianmu tetapi tidak ada kesempatan bagimu.

Sebagai orang tak. 412 Aku tahu apa itu kekurangan dan aku tahu apa itu. Aku sangat bersukacita dalam Tuhan karena sekarang akhirnya kamu memberikan kembali perhatianmu kepadaku.

4 Semoga kamu sentiasa bersukacita kerana hidup bersatu dengan Tuhan. Aku tidak bermaksud bahawa kamu sudah melupakan aku tetapi kamu tidak berpeluang untuk menunjukkan bahawa kamu mengambil berat terhadap diriku. 20 Aku yakin dan aku berharap agar aku tidak akan sekali-kali berasa malu dan agar aku dapat.

10 Aku sangat bersukacita dalam Tuhan. Memang sebelumnya kamu memberi perhatian. 5 Hendaklah kamu bertolak ansur.

Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang. Aku sangat bersukacita dalam Tuhan karena sekarang akhirnya kamu memberikan kembali perhatianmu kepadaku. Aku sangat bersukacita dalam Tuhan bahwa akhirnya pikiranmu dan perasaanmu bertumbuh kembali untuk aku.

Kitab Suci Terjemahan Dunia Baharu Tiada video untuk bahagian ini. 410 Aku sangat bersukacita dalam Tuhan bahwa akhirnya pikiranmu dan perasaanmu bertumbuh kembali untuk aku. Sebagai orang miskin namun memperkaya banyak orang.

Memang sebelumnya kamu memberi perhatian kepadaku. 2 Berwaspadalah terhadap anjing-anjing berwaspadalah terhadap orang yang berbuat jahat. Berwaspadalah terhadap mereka yang.

12 Aku tahu apa itu kekurangan dan aku tahu apa itu kelimpahan. Kerana Allah mengasihi pemberi yang ceria. Filipi 410 - Aku sangat bersukacita dalam Tuhan bahwa akhirnya pikiranmu dan perasaanmu bertumbuh kembali untuk aku.

Memang selalu ada perhatianmu tetapi tidak ada kesempatan bagimu. 10-20 Paulus mengungkapkan rasa terimakasihnya kepada Jemaat yang telah memberi perhatian kepadanya melalui pemberian yang dia butuhkan. Sebenarnya aku akan terus bersukacita 19.

10 Sebab itu aku senang dengan kelemahan-kelemahan penolakan. Aku tidak bermaksud bahawa kamu sudah melupakan aku tetapi kamu tidak berpeluang untuk menunjukkan bahawa kamu mengambil berat terhadap diriku. Khotbah Filipi 4.

Aku tidak bermaksud bahawa kamu sudah melupakan aku tetapi kamu tidak berpeluang untuk menunjukkan bahawa kamu mengambil berat terhadap diriku. 3 Akhirnya saudara-saudaraku teruslah bersukacita kerana Tuan kita Aku tidak keberatan untuk menulis tentang perkara-perkara yang sama kepada kamu dan hal itu adalah untuk keselamatan kamu. Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang mengambil berat terhadap diriku.

Dan lagi aku berkata. Rujukan Silang 1Te 12. Aku tidak bermaksud bahawa kamu sudah melupakan ak.

Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang mengambil berat terhadap diriku. 12 Aku tahu bagaimana hidup miskin hina. Surat kepada Sidang di Filipi 21-30.

Apabila berdoa kepada Allah hendaklah kamu selalu mengucap. Baginya tidak ada sukacita yang lebih besar daripada mendengar tentang kesehatan dan kesejahteraan rohani mereka. Jangan khuatir akan apa-apa 6 7 Menghargai pemberian orang Filipi 10-20 Salam akhir 21-23 4 Oleh itu saudara-saudara yang aku kasihi dan rindui sukacitaku dan mahkotaku hendaklah kamu berdiri teguh sebagai pengikut Tuan kita menurut cara yang telah aku sebutkan sebelum ini.

10 Aku sangat bersukacita dalam Tuhan bahwa akhirnya pikiranmu dan perasaanmu bertumbuh kembali untuk aku. Dalam segala hal berdoalah dan mintalah kepada Allah apa yang kamu perlukan. Kamu selalu memperhatikan aku tetapi tidak ada kesempatan bagimu menunjukkan itu.

10 Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang mengambil berat terhadap diriku. Maaf terdapat masalah memainkan video. Kerendahan hati orang Kristian 1-4.

11 Aku tidak bercakap disebabkan kekurangan kerana dalam keadaan apa pun aku telah belajar berasa cukup. Filipi 410-13 bm Dalam hidupku yang bersatu dengan Tuhan aku bersukacita kerana setelah sedemikian lama sekali lagi kamu berpeluang mengambil berat terhadap diriku. Tuhan akan datang segera.

6 Janganlah khuatir akan apa pun. Namun disini Paulus tidak hanya sekedar mengungkapkan rasa terima kasihnya saja. Nota kaki Atau kerana kamu mengambil bahagian dalam kerja memajukan.

11 Kukatakan ini bukanlah karena kekurangan sebab aku telah belajar mencukupkan diri dalam segala keadaan. FILIPI 4.


Kasih Sayang Adalah Pengikat Hubungan Antara Semua Ahli Keluarga Rasa Disayangi Dimiliki Dan Dihormati Dapat Menghalang Diri Dari Pendidikan Filosofi Kutipan