Melanjutkan pelajaranku kerana keputusan A Level ku cukup baik bagi membolehkan aku berbuat demikian. Entah berapa kali aku mencapai klimaks aku pun tak t erkira lagi.


Rahsia Perkahwinan Jujur Cakap Aku Tak Tau Macam Mana Nak Mulakan Cerita Ni Tapi Aku Bagi Pengenalan Ringkas Aku Ada Dua Isteri Nadia Isteri Pertama Dan Mira Isteri Kedua

Katanya dia mahu aku tenangkan fikiran.

Aku mengeluh lagi kerana aku tak cukup kuat. AKU meletakkan pembaris besi di atas meja sambil mengeluh kecil. Tetapi demi tekad yang aku pupuk sejak di bangku seko-lah rendah lagi aku akan teruskan juga hasrat mahu ke menara gading. Aku mengerang nikmat bila tiba-tiba saja Lisa bukannya menggenggam lagi tapi malah meramas dengan kuat.

Ketika itu aku dalam perjalanan menuju ke keretaku selepas keluar dari kedai buku. Sekarang terpulang pada kau. Wajah Hana dipandang tanpa perasaan.

Berangan lagi nasib baik tak tertinggal bas getus hatiku. Sempat aje kalau gerak sekarang. Emak sudah mendengus sambil menghulurkan tangannya.

Jantungku berdenyut kuat sehingga peluh merenik jatuh ke dahi. Tiba-tiba aku merasa pehaku disentuh orang dengan kelam-kabut aku membuka mata dan terus menurunkan kain batikku yang terselak ke pinggangku itu. Saja nak rasa main kat office tapi tak boleh buat selalu nanti orang tahu.

Aku dapat rasakan sesuatu tetapi aku tak pasti apa yang aku rasa saat ini. Alpha Male BAB 14 Saya dah agak dah. Aku terkejut tapi aku seakan faham perasaannya.

Aku tersengih kearahnya dan berlalu menuju ke kaunter Transnasional. Nafsunya juga kuat tapi aku tak kisah sebab main dengan kak iparku memang sedap habis. Abang bila bas ke Alor Setar sampai Aku mengangkat keningku tinggi menunggu jawapan.

Aku tersenyum manja saat suamiku terus meramas menggentel puting buah dadaku aku terus memainkan perananku. Pantatku semakin berlendir kerana semkin banyak sangat menggeluarkan air nikmat. Mak Jah mengeluh perlahan.

Sebenarnya aku amat berkecil hati dengan suami yang tidak dapat meluangkan masa bersama ku menziarahi Kak Yani. Bulan depan aku akan ke seberang laut. Kerana kesedapan aku mengerang dan mengeluh agak kuat aku tidak peduli lagi keadaan rumahku ketika itu.

Kali ini aku menolak kedepan kebelakang kemudian menghenjut ke atas ke bawah. Tak mungkin aku terus mengalah. Pagi-pagi lagi aku mengingatkan suami misi ku untuk menziarahi Kak Yani.

Seandainya hanya sekadar kerana dah cinta dan suka tak cukup kuat sebenarnya untuk dijadikan alasan. Ku salam dan cium tangan itu seperti biasa. Kulihat Lisa kini sudah berani menatap batangku yang sedang diramasnya aku tak tahu apa yang sedang ada dalam fikirannya aku tak peduli yang penting kenikmatan.

Kuatkan semangat kau untuk lupakan Hana. Seakan dapat merasakan saat yang semakin pendek buat aku bersama dia. Aku tak tanya bila dia nak klimeks Cuma aku mengerang dan mengeluh menikmati pemberiannya.

Kau ingat kau boleh lupakan Hana macam tu. Alpha Male BAB 24 BAB 24. Orang yang menyetubuhi aku masih kuat dan steady.

Hampir 20 minit aku klimeks dan sekali lagi selepas 10 minit berikutnya. Aku semakin bernafsu dan hilang kawalan. Hilman sedang duduk di dalam Magnum Cafe yang terletak di tingkat tiga pusat beli-belah itu.

Ketika itu aku dan Dr. Anak matanya dilarikan pula ke arah Mak Wan rakan baiknya. Poligami sepatutnya hanya berlaku bila ada keperluan meringankan beban kesemua pihak bukan untuk sekadar bersuka-sukaan.

Babysayang masukkan kote yerdengan laju suamiku tujahkan kotenya sehingga dasar lobang pantatku. Apakah kenikmatan yang akan aku rasai selepas ini. Kak Iqin terus mengeluh ahh.

Ahh Aku dah tak peduli. Lagi satu - jangan mengeluh dengan nasib sendiri. Sana tu dik sana die menunding jarinya kearah sebuah bas Transnasional Coach yang dipenuhi orang.

Itu bukan tempat yang sepatutnya kau pergi. Aku harap kau tak sentuh air haram tu. Tak tahu mahu anggap apa yang Hana baru sampaikan ini sebagai dugaan atau rezeki.

Aku tak peduli permintaan kak IqinAku semakin bernafsu dan hilang kawalanKak Iqin terus mengeluhahhaduhzampleasedahAku mula bertindak beraniBuah dada sebelah kiri aku ramas dengan kuat dan aku picit-picit putingnya yang sudah mula menegang dan mengeras. Kalau tak ada keperluan tak perlulah berpoligami. Setelah hampir sebulan aku bersama mereka aku semakin selesa tidak malu malu lagi dan ibu ku melayan aku seperti anaknya juga walaupun perbezaan umur kami hanya 5 tahun.

Tiba-tiba terus terasa adrenalin laju mengepam di. Tiada ruang lagi untuk aku di dalam hidupnya. Zam please dah Aku mula bertindak berani.

Aku tak tahu apa yang dibuat oleh suami aku di luar sana dan aku sudah tidak peduli lagi. Kadang kadang aku berangan juga untuk memiliki tubuhnya tapi itu Cuma angan angan. Jadi apalah harganya aku pada pandangan matanya.

Aku akhirnya ke hospital Muar bersama si along Ammar kerana kesibukan suami. Aku makin seronok kerana aku amat gemar melihat ibu ku yang cukup cantik dan menggoda bagi ku. Kerana aku wanita 10.

Hilman ugut nak dukung aku kalau aku tak ikut dia ke sini. Kak ipar ku tak pernah menolak bila aku minta nak main. Mesti dua orang tu lebih daripada kawan.

Balasku memandang wajah emak. Aku rasa tersilap pula aku kahwin dengan adik dia tapi perkara tu tak timbul lagi sebab aku dapat main kedua-duanya. Usaha je tak cukup Mal.

Rasa sayang hendak meninggalkan tanahair buat beberapa tahun tentunya. Fikiran aku benar-benar terganggu tetapi aku tak tahu kenapa. Aku tak terkata apa kerana nikmat aku hanya mengganguk kemudian suamiku menggangkat kedua kakiku keatas bahu kirinya.

Aku bagi kau tempoh 2 bulan kalau kau masih juga tidak mengandung aku akan pastikan Aiman ceraikan kau atau berkahwin dengan wanita lain Aku menghantar pandangan. Dengan adanya ibu dan puterinya dia sudah cukup bahagia. Aku terus hisap putingnya.

Aku hanya mampu mendengar segala cacian dan makian yang dilemparkan Aku tahu kalau aku membela diri pun memang tiada gunanya kerana aku pasti akan dituduh sebagai derhaka. Aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai kawan kau. Aku genggamkan tangannya pada batangku.

Patutnya kau mohon pada Allah. Buah dada sebelah kiri aku ramas dengan kuat dan aku picit-picit putingnya yang sudah mula menegang dan mengeras. Nilai aku tak setinggi mana.

Aku menjerit kecil apabila terasa lenganku tiba-tiba ditarik. Ala aku cuma cakap jangan bahasakan diri dia abang jangan panggil aku Wina jangan manja-manja dengan aku jangan paksa aku ehem-ehem dengan dia kalau aku tak ready jangan campur urusan aku jangan Quwin terdiam matanya yang sembap memandang wajah Lila yang sedang menjungkitkan keningnya sebelah. Kerana aku tahu dalam hati emak pasti ada kasih seluas lautan buat kami anak-anaknya.

Kenapa sis Sebuah pertanyaan terbit di bibir Diana untuk aku. Dimuka pintu emak menghantar kami bertiga. Sejak pertama kali aku meluahkan rasa hati dia dengan yakin menolak.


Aku Tak Dapat Terima Dia Sebagai Bakal Isteri Dah Lah Pen4gih Tak Ada D4ra Pula Tu Media Cite Heboh