Kamu memang menyakitkan hati. Monday November 26 2012.


Walau Kita Tak Berjodoh Di Dunia Kudoakan Kini Dirimu Damai Di Surga Lifestyle Fimela Com

Tambahan pula aku risau kerana wabak yang menimpa kita masih mengganas.

Maafkan aku sahabat berakhirnya disini kerana kamu keluargaku. Kerana aku ingin alami dengan hati kecil ku sendiri. Aku yang kehilangan banyak darah dibawa ke hospital terdekat. Berpagi lagi sudah berhamburan air mata kerana sebak melihat drama pilu tentang hari raya.

Kerana doa kamu semalam. Kita telah makan buah kurma milik orang lain. Di saat kau sedih hati aku pasti akan berbisik.

Mungkin rezeki pengantin baru sebulan kemudian aku mendapat tawaran pekerjaan yang lebih baik di ibu kota aku meminta izin Am untuk menerima tawaran tersebut kerana aku mempunyai komitmen kewangan. Tetapi jika kita hidup kerana selain daripada kita hidup kerana fikrah. Aku hanyalah manusia biasa hambaNYA sama seperti kamu.

Walau kini kita berbeza aku tetap ada utk kamu dan berusaha utk menjaga kamu. Aku cukup menginginkan untuk melafazkan kata. Sebenarnya sudah kurasa semenjak dua tiga hari yang lalu aku merasa hatiku kekosonganmerasa betapa kerdilnya aku dihadapan Tuhan.

Aku sangat setuju dgn apa yg telah di katakan oleh beliau. Ketika itu kesemua ahli keluargaku berada disampingku kecuali Sherly. SEGALANYA membahagiakanYaAku bahagia di sini Namun masih ada rindu di hatiku ini.

Hari ini aku ingin berkongsi dgn apa yg telah aku baca. Maafkan aku sahabat bersabarlah menanti hari tersebut. Berakhirnya Kisah Kehidupan Puteriku di Asrama Sek Men Keb Agama Yan.

Maafkan aku sahabat kerana aku tidak sekuat yang kamu kira Maafkan aku sahabat kerana aku tidak sebaik yang kamu inginkan Maafkan aku sahabat kerana aku tidak sedewasa yang terlihat Maafkan aku sahabat kerana aku lebih jahat dari yang kau tahu Maafkan aku sahabat atas perilakuku yang tidak matang dan keanak-anakan Kerana naluriku sebagai anak. Kau adalah hamba allah yang terpilih dalam mimpi tu. Tetapi ada saatnya dimana kita harus berhenti mencintai seseorang bukan kerana orang itu berhenti mencintai kita melainkan kerana kita menyedari bahawa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita melepaskannya.

Maafkan aku kerana aku bukan sahabat yang kalian harapkan dan aku bukan manusia sebaik yang kalian gambarkan. Aku menulis nota ini utk keluargaku dan sahabat-sahabat disana andai ada kata yg salah sepenuh hati aku memohon maaf. Aku sentiasa berusaha untuk capai ketahap itu kerana saya tidak mahu mengecewakan ibu ayah dan keluarga aku yang bertungkus-lumus menjaga aku dari aku kecil sampailah aku meningkat dewasa.

Doakan aku menjadi manusia seperti gambaran kalian ya. Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu dan demi sesungguhnya jika kamu kufur engkar sesungguhnya azabKu amatlah keras Surah Ibrahim ayat 7 Seorang ibu telah dinasihati oleh doktor untuk menggugurkan kandungannya akibat jangkitan rubella kerana rubella tersebut boleh menyebabkan kecacatan janin pada anak yang bakal. Sehingga kini aku tidak tahu bila tarikhnya yang pasti.

20 Februari 2011 adalah merupakan hari terakhir puteri kesayanganku dengan rasminya tidak lagi menjadi. SELAMAT TINGGAL SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA YAN KEDAH DAN SELAMAT DATANG SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN IBRAHIM SUNGAI PETANI KEDAH. Kami diheret didepan kamu sekarang.

Melihat kakak ku yang semakin kurusHaha. Kau pilih aku untuk mimpi tersebut. Kami dah tak tahan lagi.

Kataku Ina dan Farid yang bersalah. Aku harap kau dapat. Aku sebagai sahabat mendoakan kau supaya dicucuri rahmat.

Setelah aku fikir timbang sukat dan kuhakimi sebenaranya akulah orang yang bersalah dalam memusnahkan kota istana yang kita bina itu sahabatku. Keletah adik2 yang aku sayangimelihat wajah kedua org tuaku yang aku sayangi. Bukan diriku sahaja malah ibu dan adikku.

Semuanya angkara aku kerana mengharap pertolongan jin dan bukannya Tuhan yang menciptaku. Ingat janji dan doa kamu di Tanah Haram. Namun bukti semua tertunding pada diriku.

Aku mugkin pernah tersalah makan makanan sahabat aku dalam keadaan tanpa memaklumkan kepada mereka maafkan aku dan aku harap kamu menghalalkan nya aku takut daging yang tumbuh dari makanan itu disentuh oleh api nerakaaku mugkin pernah terkasar bahasa dengan kamu semua aku mohonkan keampunan dari kamu dan jangan lah kamu meminta kebaikan yg. Dan ampuni aku yang kurang bersyukur kepadaMU Ya Rabb Yang selama ini hanya melakukan ibadah sebagai kewajipan dan bukan atas dasar rasa sayang ku padaMU. Dia sahabat aku yang berubah dalam sekelip mata.

Aku hanya tersedar setelah aku berada di hospital. Aku rindu Kamu sahabat. Adalah suatu dosa bagi kita memakan sesuatu yang bukan halal bagi kita tanpa kita meminta izin terlebih dahulu.

Dah hampir seminggu aku disiniAku bahagia dengan kehadiran keluargaku disisi. Setiap titisan air mata aku sebagai sahabat. Ya Allah setiap titisan air mata aku ni.

Baru sahaja aku teringat bahawasanya pohon ini bertuan milik. Maafkan dan ampuni aku Ya Rabb Yang masih kurang menyayangi dan mencintaiMU. Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana limpah kurnianya kita masih lagi bernafas pada dan sehingga ke saat ini.

Aku maafkan kamu. Aku bagaikan terhanyut oleh derasnya arus dosa yang mengheret aku ketengah lautan semakin. Hingga terus merasa kosong dan hampa sehingga menginginkan kasih sayang dari yang lain.

Aku gembira bila kau bersama dia. Aku merasa sedih kerana dia tidak menjenguk aku yang terlantar di hospital. Dalam dinginnya malam hatiku terus membeku Jiwa pun menjadi kaku Untuk apa ku persembahkan hati nan walang Takkan ada yang terkesan Hanya aku saja yang bakal berterusan kecewa Kecewa pada rentetan kehidupan dunia 24 april 2013.

Hari ini aku banyak menangis. Banyak antara kita yang tidur dengan lena masa hidup tapi akan terjaga dan sedar bila telah matihidup dalam dunia ini bukan untuk mencari salah orang lain tapi untuk perbetulkan diri sendiri arjuna love uols. Kepada sahabat-sahabat sekalian terima kasih diatas semua kenangan bersama.

Aku berazam agar suatu hari nanti aku mampu membalas jasa keluargaku terutama kepada ibu dan ayah saya yang tidak pernah mengeluh mencari. Bermulanya kita dari bermulanya kita dan berakhir dengan berakhirnya umur kita yang terbatas. Kumohon sejuta kemaafan darimu sahabatku kerana menghancurkan impian yang kita tanam bersama.

Dicatat oleh Zaitun Salleh di 422 PG Tiada ulasan. Aku malu untuk bertanya padamu hal yang sebenar Apa punca keruhnya persahabatan kita Aku malu untuk mengetahui puncanya adalah dari aku Aku malu pada mu Setiap hari Setiap saat Setiap minit setiap kali hati berdetak setiap kali itu masa berlalu setiap kali itulah. Tiba-tiba sahabat pertama bersuara Maafkan aku sahabatku.

Orang-orang yang tidak ingin kita tinggalkan. Sahabatku Ada hal-hal yang tidak ingin kita lepaskan. Semoga persahabatan ini kekal kesyurga.

Maafkan aku kerana telah melukakan. Kerna aku masih menanti rama-ramaku pulang. Tetapi apa yg telah beliau tulis sedikit.

Aku Rindu sahabatkujanganlah dikurangkan rindu aku kepada mereka walau dimana sahaja mereka berada. Bukan kerana setelah aku baca artikelnya aku baru mengenali Tuhan. Aku sayang kalian kerana Allah.

Aku sangat tertarik dengan satu artikel yg telah di tulis oleh Fuad Latif yang mengamalkan JIWA POSITIF dan HIDUP BERTUHAN. Pastinya syaitan dan iblis sedang bersuka ria kerana aku berjaya menemani mereka di neraka. Aku RiNdU keluargakuMaafkan aku wahai mak dan abah kerana lama tak balik kampung.

Kamu kata kamu maafkan kami malah doakan kami pula supaya diberi hidayah. Tapi percayalah aku tidak sengaja melakukannya sahabatku. Duhai kamu terlalu tinggi pujianmu terhadapkuaku hanya insan biasapunya baik dan buruk punya salah dan betulcuma apa yang aku tahu akan aku cuba yang terbaik untuk menggembirakan insan2 disekelilingku termasuk kamukatamu aku memberikan senyuman padamu dan menggembirakanmukatamu lagi hadirnya aku dikala kamu memerlukankamu.

Salah aku kerana terlambat memberitahumu.


Paradisus Palma Real Golf Spa Resort All Inclusive Punta Cana Harga Terbaru 2022