Difahamkan ketika serbuan dijalankan kesemua mereka berada dalam. Pengarah dan penolong pengarah itu dikatakan berusia 49 dan 47 tahun.


Pelakon Pengarah Dan Penolong Pengarah Dit4han Polis Positif D4d4h Ig Pelakon N Diserbu Netizen Youtube

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon sinetron Bawang Putih Bawang Merah yang satu ketika dulu mendapat sambutan hangat di Malaysia.

Pelakon malaysia yang ditangkap kerana dadah. Saiful Zaidrin Ismail 46. Seorang pelakon wanita tempatan dilaporkan telah ditahan pihak polis kerana didakwa terlibat dalam penyalahgunaan dadah baru-baru ini. Pelakon kontroversi Zarina Anjoulie malam tadi telah membuat sesi siaran langsung di laman Instagram miliknya.

Berdasarkan artikel yang dikeluarkan oleh beberapa media blogger dan pengguna media sosial berkenaan seorang artis ditangkap kerana memliki. Seperti artis-artis di barat yang tidak lari daripada pengaruh dan. Bekas vokalis sebuah kumpulan popular tahun 90an berusia 43 tahun yang ditahan bersama wanita berusia 33 tahun di Keramat dipercayai positif dadah jenis heroin hari ini merupakan kes pertama bagi 2015 yang melibatkan penyalahgunaan dadah di kalangan artis atau selebriti tempatan.

Good selection of everything you can think of at good prices. KUALA LUMPUR 14 OKT. Turut sama ditahan adalah pengarah dan penolong pengarah yang masing-masing berusia 49 dan 47 tahun.

Seorang pengarah penolongnya serta seorang pelakon mengaku salah di Mahkamah Majistret Kuala Kangsar hari ini atas tuduhan memiliki dadah. Bahagian Perhubungan Awam Markas TUDM Kuala Lumpur menerusi satu kenyataan berkata artikel yang disiarkan oleh beberapa media blogger dan pengguna media sosial berkenaan. Seorang pelakon berusia 29 tahun ditahan bersama-sama seorang pengarah dan penolong pengarah kerana disyaki terlibat dengan penyalahgunaan dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kuala Kangsar pagi semalam.

Didakwa dibuang kerja kerana terbabit dadah - shahrol nafi bakal ambil tindakan undang-undang Baru-baru ini menerusi satu ciapan di akaun Twitter pelawak dan pelakon Shahrol Shiro telah didakwa pernah ditamatkan kerja sebagai pegawai imigresen di Jabatan Imigresen Malaysia JIM kerana terbabit dengan dadah. Uqasha Senrose Ditangkap Membawa Dadah Ketika Memandu. Terdahulu memetik laporan dari Harian Metro hasil ujian saringan air kencing dalam serbuan yang dilakukan mendapati pelakon dan pengarah itu positif dadah jenis THC atau Tetra HydrocannibolManakala penolong pengarah pula didapati positif dadah jenis AMP dan methamphetamine.

Pelakon Nia Ramadhani atau Ramadhania Ardiansyah Bakrie ditangkap kerana disyaki penyalahgunaan dan pemilikan dadah semalam. Pengamal media penulis blog dan pengguna media sosial diminta tidak menggunakan gambar seorang pelakon lelaki yang ditangkap atas kesalahan penyalahgunaan dadah dengan gambar berpakaian sebagai juruterbang Tentera Udara Diraja Malaysia TUDM. Pelakon berkenaan terlibat dalam satu kemalangan antara dua kenderaan dan selepas disiasat wanita berkenaan disyaki masih dalam keadaan khayal dan pihak polik turut merampas 53 biji dadah jenis Erimin 5.

Advertisement Menurut portal Astro Gempak sebuah pasukan risikan telah merampas beberapa pokok yang ditanam dalam pasu serta dedaun kering dalam bekas kaca yang disyaki ganja. Sebentar tadi gempar apabila pelakon popular Indonesia Nia Ramadhani dan suaminya Ardi Bakrie dilaporkan ditahan polis atas dakwaan penyalahgunaan dadah. Dalam laporan berita tempatan semasa kejadian penangkapan ketiga-tiga tertuduh tersebut polis telah merampas.

SUSULAN penahanan seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun yang positif dadah di Kuala Kangsar Perak aktor Syafie Naswip tampil menafikan artis yang dimaksudkan itu adalah dirinya. May 6 2018 admin Hiburan. Salam semua ramai yang DM tanya adakah individu itu adalah.

Great walking tour and Good model of Chicago with short. Sebentar tadi kami ada melaporkan netizen telah memetik nama Niezam Zaidi selepas tersebar maklumat namanya ditangkap di WhatsApp. TUDM dalam satu kenyataan hari ini menjelaskan perkara itu.

Hari ini sedikit gempar industri hiburan di MalaysiaOleh kerana pelakon popular Uqasha Senrose dikatakan ditangkap membawa dadah ketika terlanggar kereta milik orang lain. Diva AA Kecam Pelakon. Nampaknya nama seorang pelakon lelaki yang dipetik netizen terkait dengan kes penyalahgunaan dadah adalah tepat.

So much history and engineering. Sebentar tadi kami ada melaporkan netizen telah memetik nama Niezam Zaidi selepas tersebar maklumat namanya ditangkap di WhatsApp. Pelakon pengarah penolong pengarah ditahan polis.

Niezam Zaidi Ditahan Kerana Kes Dadah Syafiqa Zamri. Selebriti sensasi Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA mengecam seorang pelakon lelaki yang ditahan pada Ahad lalu berikutan disyaki terlibat dengan kes dadah. KUALA LUMPUR Seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun ditahan kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kuala Kangsar Perak semalam.

Pleasant and service minded employees. Malam semalam heboh dengan kes seorang pelakon popular tanah air yang ditangkap kerana memiliki dadah. Advertisement Perkara tersebut turut disahkan oleh Ketua Polis Daerah Nilai iaitu Supt Mohd Fazley Ab Rahman di.

Anak Pelakon Ditahan Miliki Dadah Bernilai RM 650000. KUALA LUMPUR Tentera Udara Diraja Malaysia TUDM menafikan artis yang ditahan kerana memiliki dadah baru-baru ini pernah berkhidmat dengan pasukan tentera tersebut. Semalam beberapa portal melaporkan pelakon lelaki berusia 29 tahun pengarah dan penolong pengarah ditahan kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah.

Pelakon drama Lara Terindah Aidil Aziz telah ditahan pihak polis pada jam 1240 tengah hari semalam kerana disyaki memiliki dadah dan senjata berbahaya. Malah mereka juga menemui. Great place walk around with a date or with your kids.

Pengamal media penulis blog dan pengguna media sosial diminta tidak menggunakan gambar seorang pelakon lelaki yang ditangkap atas kesalahan penyalahgunaan dadah dengan gambar berpakaian sebagai juruterbang Tentera Udara Diraja Malaysia TUDM. Difahamkan serbuan dilakukan kira-kira jam 715 pagi oleh. Hasil ujian saringan air kencing yang dijalankan pelakon dan pengarah tersebut positif dadah jenis THC atau Tetra Hydrocannibol.

PENULARAN GAMBAR SEORANG PELAKON TEMPATAN BERPAKAIAN JURUTERBANG TUDM DITANGKAP MEMILIKI DADAH Tentera Udara Diraja Malaysia TUDM mengeluarkan kenyataan seperti berikut. Seorang pelakon dan model wanita yang terkenal dengan pelbagai kontroversi dicekup polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah IPD Petaling Jaya kerana didapati memiliki dadah dalam simpanan di sebuah kediaman mewah di Damansara Damai di sini kelmarin. Terjawab Sudah Siapa Pelakon Lelaki Ditangkap Salah Guna Dadah Di Perak.

Dan Muhamad Niezam Mohd Zaidi membuat pengakuan itu di hadapan majistret Mohd Shazmeer Zamhari pagi tadi. Nampaknya nama seorang pelakon lelaki yang dipetik netizen terkait dengan kes penyalahgunaan dadah adalah tepat. Menurutnya sebelum ini dia berada di negeri berkenaan bagi menjalani penggambaran drama Hidayah Ustaz Viral.

Aktres tersebut difahamkan telah ditahan di sebuah kediaman di Kampung Chalet bertempat di Nilai Negeri Sembilan. Ketika bersiaran langsung Zarina ditanya beberapa soalan dari netizen termasuklah isu selebriti wanita ditahan polis kerana postif dadah. Fake money for sale online.

Selain dia pihak polis juga menangkap suami Nia Ardi Bakrie dan pemandu peribadi mereka ZN. Dalam serbuan kira-kira jam 530 petang pelakon. Ini rupanya artis yang ditangkap memiliki dadah.

Menerusi ciapan di laman Twitter nya Diva AA akui tidak mengenali pelakon tersebut namun bertindak untuk menegurnya kerana mengambil barang terlarang itu. Mohd Latiff Zami 49.


Artis Artis Tempatan Yang Pernah Ditahan Kerana Dadah Pilihan Ku