Zarina juga pernah ditangkap polis pada satu Ops Perayaan Tahun Baru Cina 2010 di LCCT kerana disyaki mengambil dadah. Viral dengan kontroversi panas memiliki pil dadah Eramin 5 sebanyak 53 biji dan ditahan dalam keadaan khayal selepas terlibat dalam kemalangan akhirnya pelakon Uqasha Senrose tampil memberikan penjelasan mengenai isu tersebut.


Dikatakan Ditahan Polis Kerana Dadah Ini Tindakan Uqasha Senrose Di Instagram Iluminasi

Instagram Uqasha Senrose Pihak polis menegaskan penyiasatan terhadap artis wanita yang ditahan kerana dadah Ahad lalu tetap akan diteruskan.

Uqasha senrose ditahan kerana memiliki dadah. May 6 2018 admin Hiburan. 973 hits Pelakon Uqasha Senrose yang ditahan selepas disyaki memiliki enam bungkusan aluminium berisi 53 pil Erimin 5 tengahari tadi dibebaskan dengan jaminan polis malam ini Memetik laporan Harian Metro Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mazlan. KUALA LUMPUR Artis popular Uqasha Senrose ditahan selepas polis menemuinya dalam keadaan khayal dan memiliki enam paket yang disyaki dadah jenis Eramin 5 ketika pemeriksaan tubuh serta beg tangan dibuat ke atasnya di balai Taman Tun Dr Ismail pagi tadi.

Menurut sumber dadah terbabit ditemui selepas Uqasha dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan. Susulan kes memandu dalam keadaan khayal sehingga terlibat dalam kemalangan dan kantoi memiliki dadah seberat 1474 gram pelakon Uqasha Senrose telah menutup fungsi komen di akaun Instagramnya selepas teruk dihujani dengan pertanyaan berkaitan kes tersebut termasuklah menerima komen-komen negatif daripada netizen serta. Namun begitu pelakon itu telah dibebaskan dengan jaminan polis.

Advertisement Uqasha mendakwa dirinya disabotaj oleh pihak tertentu dan menafikan beliau terlalu khayal semasa ditahan. Justeru itu pihak polis masih meneruskan siasatan untuk mengetahui bagaimana dadah. Selepas Uqasha Senrose Dikaitkan Isu Dadah Hefny Sahad Tampil De.

Kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 12 2 Akta Dadah Berbahaya 1952 kerana memiliki dadah. Melalui mesej yang kami terima seorang pemandu telah. Ujian Air Kencing Negatif Dadah Uqasha Senrose Dibebaskan papar berkaitan - pada 852018 - jumlah.

Sebelum Pilihanraya Umum Ke-14 PRU14 mencetuskan fenomena nya minggu lalu terlebih dahulu dunia hiburan dikejutkan dengan berita penangkapan seorang artis wanita popular Uqasha Senrose selepas didakwa memiliki dadah di dalam keretanya. Uqasha Senrose ditahan disyaki miliki dadah. Beliau ketika mengesahkan penahanan artis terbabit berkata pelakon berkenaan disiasat mengikut Seksyen 12 2 Akta Dadah Berbahaya 1952.

Susulan daripada berita penahan pelakon popular Uqasha Senrose semalam berkenaan tuduhan memiliki dadah akhirnya pelakon yang juga kakak kepada Nelydia Senrose dan Raysha Rizrose ini membuka mulut menjelaskan hal yang sebenar. Hari ini sedikit gempar industri hiburan di MalaysiaOleh kerana pelakon popular Uqasha Senrose dikatakan ditangkap membawa dadah ketika terlanggar kereta milik orang lain. Uqasha ditahan bersama 53 biji pil eramin 5 bernilai RM660 dalam beg tangan jenama Chanel milik pelakon wanita itu.

Uqasha Senrose Ditangkap Membawa Dadah Ketika Memandu. Uqasha Senrose Bintang Hero Seorang Cinderella ini ditahan selepas polis menemui enam aluminium foil mengandungi 53 pil eramin 5 di dalam beg tangan miliknya Ahad lalu. Uqasha ditahan selepas terbabit dengan kemalangan yang berlaku di Taman Tun Dr Ismail.

MH terkejut apabila menerima satu kiriman mesej dari rakan terdekat kami apabila memberitahu kakak kepada Nelydia Senrose Uqasha Senrose telah ditahan oleh pihak polis. Kes disiasat mengikut Seksyen 12 2 Akta Dadah Berbahaya 1952 kerana memiliki dadah. Pelakon Uqasha Senrose ditahan polis bagi membantu siasatan berhubung penemuan dadah selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Burhanuddin Helmi Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur.

Artis popular Uqasha Senrose ditahan selepas polis menemuinya dalam keadaan khayal dan memiliki enam paket yang disyaki dadah jenis Eramin 5 ketika pemeriksaan tubuh serta beg tangan dibuat ke atasnya di balai Taman Tun Dr Ismail pagi tadi. Uqasha Senrose ditahan polis kerana memiliki dadah selepas berlaku kemalangan Pelakon popular yang juga kakak kepada dua pelakon Uqasha Senrose telah ditahan polis gara-gara dalam keadaan berkhayal dan memiliki sejumlah dadah jenis Erimin 5 dalam tas tangannya selepas berlaku kemalangan dengan seorang lelaki Cina di Taman Tun Dr Ismail kira. 266 hits Susulan kes memandu dalam keadaan khayal sehingga terlibat dalam kemalangan dan kantoi memiliki dadah seberat 14 74 gram pelakon Uqasha Senrose telah menutup fungsi komen di akaun Instagramnya selepas teruk dihujani.

Uqasha Senrose dilahirkan pada Isnin 6 Julai 1992 Masihi bersamaan 5 Muharram 1413 Hijrah di Kota Bahru Kelantan. Lebih mengejutkan Uqasha dikatakan dalam keadaan khayal di tempat penumpang tengah hari tadi. Uqasha Senrose Ditahan Pihak Polis.

Akhirnya Uqasha Senrose Beri Respon Isu Ditahan Kerana Dadah. Uqasha Senrose Bintang Hero Seorang. Dadah itu ditemui apabila Uqasha dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail kanan selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan Burhanuddin Helmi jam 1145 pagi semalam.

Terdahulu kecoh mengenai seorang pelakon wanita popular yang ditahan polis selepas disyaki memiliki enam. PELAKON jelita Uqasha Senrose menafikan dakwaan dirinya berada dalam keadaan khayal semasa ditahan pihak polis pada tengahari semalam. Ezad Lazim Ezad Lazim ditahan di perkarangan tempat letak kereta di sebuah pusat beli belah di Selayang kerana memiliki satu peket dadah syabu pada 20 November 2014.

Uqasha Senrose Dakwa Disabotaj Isu Dadah Ini Jawab Pihak Polis. Kertas Siasatan Kes Uqasha Senrose Sudah Siap Polis Masih Menunggu Keputusan Laporan Kimia MH pasti ramai yang masih ingat dengan kes pelakon popular Uqasha Senrose yang ditahan pihak polis awal bulan lalu kerana memiliki dadah jenis erimin 5 sebanyak 53 biji di dalam beg tangannya. Ia membawa hukuman denda maksimum RM100000 atau penjara maksimum lima tahun atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan katanya.

Beliau merupakan anak kedua daripada 7 adik-beradik. Baru-baru ini seorang pelakon wanita iaitu Uqasha Senrose telah ditahan kerana disyaki memiliki 53 biji pil dipercayai Erimin 5. Ia susulan kenyataan aktres terbabit yang mendakwa dirinya disabotaj pihak tertentu selepas disyaki memiliki 53 biji pil dipercayai Erimin 5.

Pelakon popular yang juga kakak kepada dua pelakon Uqasha Senrose telah ditahan polis gara-gara dalam keadaan berkhayal dan memiliki sejumlah dadah jenis Erimin 5 dalam tas tangannya selepas berlaku kemalangan dengan seorang lelaki Cina di Taman Tun Dr Ismail kira-kira jam 1145 pagi tadi. Uqasha Tutup Ruangan Komen Instagram Nelydia Pula Diserang Netizen papar berkaitan - pada 752018 - jumlah. Klik untuk gambar besar.

Salah seorang daripada adik beliau juga seorang pelakon iaitu Nelydia Senrose dan bekas juara Dewi Remaja 20142015 iaitu Raysha Rizrose. Gempar di media sosial apabila pelakon wanita popular Uqasha Senrose yang juga kakak kepada dua pelakon popular ditahan di balai polis akibat memiliki barang terlarang. Bagaimanapun Uqasha menerusi satu laporan sebuah portal tampil menjelaskan ujian air kencing membuktikan dia tidak berada dalam keadaan khayal seperti dilaporkan.

Malah dia turut memberitahu bahawa terdapat unsur sabotaj terhadap dirinya. Uqasha Dan Hefny Sudah Putus. Bagaimanapun selebriti berkenaan mendakwa penemuan dadah tersebut adalah kerana perbuatan sabotaj.


Uqasha Senrose Tutup Ruangan Komen Selepas Foto Di Balai Polis Tersebar Hiburan Mstar